Kariera

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

RAControls promuje transformację cyfrową oraz stosowanie najnowocześniejszych technologii sterowania w automatyce przemysłowej. W ścisłej współpracy z liderami światowego rynku – firmami: Rockwell Automation, SMC Industrial Automation Polska, Cisco, Ewon, Stratus Technologies, FANUC, ProSoft Technology, nVent HOFFMAN, dostarczamy innowacyjne i kompleksowe aplikacje przemysłowe dla urządzeń i maszyn produkcyjnych oraz informatyki przemysłowej.

Dzięki zaawansowanej technicznie kadrze oferujemy rozwiązania i usługi oraz oprogramowanie i powiązane z tym usługi wspierające, doradcze a także szkolenia certyfikujące z zakresu poszczególnych grup produktowych w ramach Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego

W związku z dynamicznym rozwojem organizacji poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:

  • kontakt z klientami oraz obsługa zamówień,
  • przygotowywanie ofert, zleceń sprzedaży, warunków handlowych we współpracy z działem handlowym,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
  • współpraca z kluczowymi działami w firmie,
  • dbanie o aktualność danych klienta w systemie,
  • współpraca z działem logistyki przy kompletacji i wysyłce towaru,
  • raportowanie i praca administracyjna związana ze stanowiskiem.   

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • doświadczenie na stanowisku związanych z obsługą klienta – minimum 2 lata,
  • biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego w mowie i w piśmie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysokie zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków,
  • skrupulatność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.

 Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość programu SAP,
  • znajomości rynku automatyki przemysłowej i pneumatyki,
  • podstawowa wiedza techniczna z zakresu automatyki przemysłowej, elektryki oraz elektroniki.

Korzyści / Wyposażenie:

  • Telefon komórkowy, laptop,
  • Praca w stabilnej, różnorodnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia
  • Wysoka kultura organizacyjna i przyjazna atmosfera pracy
  • Ubezpieczenie zdrowotne/ pakiet medyczny
  • Kafeteria MyBenefit

JAK APLIKOWAĆ?

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@racontrols.pl lub skorzystaj z poniższego formularza.

W treści maila prosimy zawrzeć klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych” 


Wysyłając dokumenty aplikacyjne zgadzasz się na przetwarzanie przez RAControls sp. z o.o.  danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: biuro@racontrols.pl.

Administratorem przesłanych przez Państwa danych jest RAControls Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach 40-519, Kościuszki 112. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.”

Udostępnij artykuł:

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

head

Account Manager

śląskie, opolskie, część woj. małopolskiego

Aplikuj

Załącznik/link do cv

Kontakt - kariera: pytanie