Vuforia Chalk – narzędzie do zdalnego wsparcia, serwisowania i szkoleń, wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości

Skorzystaj z unikalnego narzędzia do współpracy zdalnej. Vuforia Chalk to opracowany przez firmę PTC innowacyjny komunikator audio-wideo wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja stanowi jeden z elementów oprogramowania FactoryTalk® InnovationSuite Rockwell Automation. Sprawdź ulotkę informacyjną.

  • Komunikator audio-wideo
    transmitowanie obrazu oraz dźwięku w czasie rzeczywistym znacząco usprawnia komunikację i przyspiesza rozwiązywanie problemów oraz awarii sprzętowych. Opcjonalny tryb niskiej przepustowości pozwala na korzystanie z aplikacji w obszarach o ograniczonym zasięgu sieci.

  • Rozszerzona rzeczywistość
    to technologia umożliwiająca połączenie świata rzeczywistego ze światem wirtualnym poprzez nakładanie wirtualnych obiektów 3D generowanych za pomocą aplikacji na rzeczywisty obraz pochodzący z urządzeń wykorzystywanych do transmisji.
Jestem managerem
Jestem użytkownikiem

Podejmuj decyzje, wspieraj, serwisuj i zarządzaj zespołem z wykorzystaniem najnowszych technologii, z dowolnego miejsca na świecie, w czasie rzeczywistym.


Vuforia Chalk znajduje zastosowanie zarówno w przemyśle – w firmach produkcyjnych, szkoleniowych oraz serwisowych, jak również we wszystkich innych sektorach i przedsiębiorstwach, dla których zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i podniesienie jakości serwisu w zakładach oraz efektywne wykorzystanie czasu specjalistów są priorytetem.


W ostatnich miesiącach ilość wyzwań, którym musisz stawić czoła, dodatkowo wzrosła?

  • Nowe obostrzenia w zakresie BHP
    dystansowanie społeczne, wprowadzanie systemów pracy zmianowej, ograniczenia liczebności pracowników w zakładzie.

  • Niedobór ekspertów
    problemy z pozyskaniem, utrzymaniem i/lub dostępnością specjalistów.

  • Luki w umiejętnościach pracowników
    będące wynikiem chociażby szybkich zmian organizacyjnych.

  • Coraz większa złożoność produktów i stosowanych rozwiązań
    problemy z ich obsługą oraz serwisowaniem.

  • Konieczność serwisowania urządzeń w odległych lokalizacjach
    ograniczenia logistyczne, zbyt długi czas reakcji na awarie i usterki, wysokie koszty podróży serwisantów.

  • Wysokie koszty przestojów
    zarówno krótkoterminowe, jak i te długofalowe będące wynikiem utraty wiarygodności w oczach klientów.

  • Rosnące potrzeby odbiorców
    czy to w zakresie zapewnienia ciągłości dostaw czy też natychmiastowego wsparcia w przypadku awarii.

  • Czasochłonna diagnostyka
    wynikająca z konieczności każdorazowego przyjazdu eksperta na miejsce wystąpienia awarii w celu zweryfikowania jej przyczyny przed podjęciem naprawy.


Jak odpowiedzieć na nie wykorzystując VuforiaChalk?

  • Wyższe standardy bezpieczeństwa w dobie COVID-19
    aplikacja umożliwia zespołom sprawną i bezpieczną współpracę zdalną w czasie rzeczywistym.

  • Efektywniejsze wykorzystanie czasu ekspertów
    specjaliści mogą pracować równie efektywnie zdalnie, co na miejscu. Ponadto mają możliwość szkolenia i nadzorowania całych zespołów pracowników lub klientów w tym samym czasie oraz archiwizowania przekazywanych instrukcji i wytycznych, by w razie potrzeby móc udostępnić je ponownie.

  • Wsparcie i szkolenia dla mniej doświadczonych pracowników
    pracownicy mogą łączyć się i współpracować z wykwalifikowanymi technikami w celu uzyskania porad i wskazówek w czasie rzeczywistym – szybsze i bezpieczniejsze wdrażanie nowych pracowników.

  • Zdalne diagnozowanie problemów
    wykorzystanie technologii AR oraz przekazu audio-wideo pozwala trafniej diagnozować i rozwiązywać problemy zdalnie, nawet w przypadku złożonych urządzeń i technologii.

  • Wsparcie bez ograniczeń
    możliwość zapewnienia zdalnego wsparcia z praktycznie dowolnego miejsca na świecie.

  • Szybszy czas reakcji
    ograniczenie ryzyka przestojów, wykonanie planów produkcyjnych, wiarygodność w oczach klientów.

  • Oszczędności
    zmniejszenie kosztów zatrudnienia i kosztów podróży służbowych, ale także możliwość uniknięcia potencjalnych kar umownych i wielu innych kosztów wynikających ze zbyt późnych reakcji na awarie, usterki czy przestoje produkcji.

 

Korzystne licencjonowanie

Oprogramowanie dostępne jest w dwóch  opcjach licencyjnych.

W zależności od potrzeb można skorzystać z licencji ogólnej typu “User”, w ramach której każdy użytkownik musi posiadać konto w aplikacji (polecana do użytku wewnątrz organizacji).

Licencja typu “Host”, umożliwia osobie odpowiedzialnej za organizację sesji tworzenie spotkań dla użytkowników nieposiadających licencji na oprogramowanie, za pośrednictwem szyfrowanego połączenia w przeglądarce.

Licencja typu “Host” polecana jest szczególnie firmom planującym wykorzystanie oprogramowania do współpracy z zewnętrznymi partnerami bądź klientami (producentom maszyn – OEM, integratorom automatyki – SI , firmom serwisowym lub szkoleniowym).

ZOBACZ, JAK TO DZIAŁA W PRAKTYCE

Webcast RAControls: Narzędzie Vuforia Chalk

Webcast w języku polskim, w którym omówione i zaprezentowane (pokazy demo) zostały funkcjonalności aplikacji Vuforia Chalk. Udział w webcaście jest bezpłatny, wymagana rejestracja. 

Czas trwania: 33 min.

W przypadku jakichkolwiek pytań

Oferujemy darmowe wsparcie i pomoc w zakresie instalowania oraz użytkowania narzędzia.
Zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem: serwis@racontrols.pl 

Udostępnij artykuł:

ZOBACZ RÓWNIEŻ: