Wsparcie

Wsparcie techniczne

Diagnoza, migracja, naprawa?

RAControls oferuje pełne wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów. 

Eksperci RAControls oferują wsparcie techniczne w przypadku doboru konfiguracji technicznej do konkretnego zastosowania, pomoc z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń, jak również asystę w przypadku konieczności diagnozowania danego urządzenia.

TechConnect

Całodobowe wsparcie techniczne 24/7

Obsługa w języku polskim
pon.-pt. w godz. 8.00-17.00

Oprócz własnego wsparcia technicznego firma RAControls oferuje możliwość wykupienia całodobowego wsparcia technicznego Rockwell Automation w postaci kontraktu TechConnect.

System wsparcia technicznego TechConnect, zapewnia dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu do specjalistów wsparcia technicznego z odpowiedniej grupy produktów. Dodatkową korzyścią z posiadanego kontraktu TechConnect jest możliwość pobierania najbardziej aktualnych wersji oprogramowania narzędziowego zawartego w umowie. Kontrakty TechConnect zawierane są na okres jednego roku.

Zarządzanie oprogramowaniem

Korzyści z kompleksowych zasobów online

Wsparcie telefoniczne w czasie rzeczywistym

Więcej informacji i zamówienie usługi TechConnect:

Kontakt z Działem Wsparcia Technicznego:

Kontakt

Kontakt