Wsparcie
Wsparcie techniczne
Diagnoza, migracja, naprawa?
RAControls oferuje pełne wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów.
Eksperci RAControls oferują wsparcie techniczne w przypadku doboru konfiguracji technicznej do konkretnego zastosowania, pomoc z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń, jak również asystę w przypadku konieczności diagnozowania danego urządzenia.
TechConnect
Całodobowe wsparcie techniczne 24/7
Oprócz własnego wsparcia technicznego firma RAControls oferuje możliwość wykupienia całodobowego wsparcia technicznego Rockwell Automation w postaci kontraktu TechConnect.
System wsparcia technicznego TechConnect, zapewnia dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu do specjalistów wsparcia technicznego z odpowiedniej grupy produktów. Dodatkową korzyścią z posiadanego kontraktu TechConnect jest możliwość pobierania najbardziej aktualnych wersji oprogramowania narzędziowego zawartego w umowie. Kontrakty TechConnect zawierane są na okres jednego roku.
Zarządzanie oprogramowaniem
- Zapobieganie sytuacjom kryzysowym, rozszerzanie funkcjonalności i poprawa doświadczenia użytkownika poprzez zarządzanie poziomami rewizji oprogramowania, w tym również firmowego
 - Dostawa nośników z oprogramowaniem w sytuacjach krytycznych
 - Uaktualnienia możliwe do pobrania ze strony internetowej lub wysyłane na nośnikach danych
 
															Korzyści z kompleksowych zasobów online
- Dostępne do wglądu w naszej bazie Knowledgebase archiwum z odpowiedziami i rozwiązaniami opracowanymi na podstawie rzeczywistych zagadnień
 - Przesyłanie zapytań lub czat internetowy z kompetentnym inżynierem wsparcia technicznego
 - Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi i internetowymi, powiadomieniami o produktach i najważniejszymi zagadnieniami za pomocą spersonalizowanego portalu
 - Efektywne zarządzanie potrzebami i budżetem szkoleniowym oraz poprawa wydajności pracowników przy użyciu usługi Training Advisor (internetowego doradztwa szkoleniowego)
 - Posiadacze kontraktu TechConnect uprawnieni są do zniżki na szkolenia z serii Learning+, mają również dostęp do cyklu prezentacji online - Genius Webinars – zawierających wskazówki, najlepsze praktyki i ciekawostki dotyczące produktów i rozwiązań oferowanych przez Rockwell Automation
 - Interakcja z rozmówcami na naszych forach w dyskusjach dotyczących usuwania usterek i dzielenia się dobrą praktyką
 
Wsparcie telefoniczne w czasie rzeczywistym
- Rozmowa w czasie rzeczywistym i w swoim własnym języku, ze specjalistą ds. produktów, który pomoże w instalacji i konfiguracji, w wykryciu i usunięciu usterek oraz zdiagnozowaniu i rozwiązaniu każdego, nawet bardzo złożonego, problemu
 - Wsparcie dostępne zawsze, gdy jest potrzebne, również całodobowo przez 365 dni w roku
 
Więcej informacji i zamówienie usługi TechConnect:
Kontakt z Działem Wsparcia Technicznego: