SIEDZIBA:
RAControls Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 112,
40-519 Katowice
REGON: 240544292
NIP: 634 262 18 89
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
+48 32 788 77 05
dok@racontrols.pl
SEKRETARIAT:
+48 32 788 77 00
+48 32 788 77 10
biuro@racontrols.pl
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, RAControls zapewnia naprawę w ramach serwisu gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego.
Do realizacji uprawnień wynikających z tytułu gwarancji oraz podjęcia akcji serwisowej niezbędne jest:
1. Wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy
2. Wysłanie go na adres: rma@racontrols.pl
3. Odesłanie towaru* pod adres:
RAControls Sp. z o.o., ul. Niedźwiedziniec 10 DC3B, doki 15-20, dok zerowy B, 41-506 Chorzów
*mogą Państwo odesłać towar we własnym zakresie bądź skorzystać z kuriera DHL RAControls – link do formularza zamówienia kuriera znajduje się poniżej, w sekcji Przydatne.
Aby uzyskać ofertę na naprawę pogwarancyjną uszkodzonych elementów prosimy o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego. W tym przypadku również należy przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej, w sekcji Przydatne.
Uwaga! W zakresie napraw pogwarancyjnych RAControls zastrzega sobie prawo do zwrotu zgłaszanego urządzenia na koszt odbiorcy w wypadku niedotrzymania formy zgłoszenia naprawy.
RAControls Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 112
40-519 Katowice