KARIERA

Od rekrutacji do rozwoju w firmie

W RAControls przyjazna atmosfera, zgrany zespół oraz rozwój pracowników mają kluczowe znaczenie.

Zależy nam na udanej, długotrwałej współpracy, dlatego kluczowe są dla nas nie tylko kompetencje odpowiednie dla danego stanowiska, ale także otwartość, umiejętność dopasowania się do zespołu oraz kultury organizacyjnej.

Etapy rekrutacji

RAControls jest firmą ceniącą swoich pracowników, dlatego proces doboru każdego nowego członka zespołu jest odpowiednio przemyślany i dopasowany do charakterystyki stanowiska w oparciu o co najmniej trzy etapy: 

Spotkanie wstępne

Najczęściej w formie online, rozmowa zapoznawcza

Informacja zwrotna

Każda osoba biorąca udział w rekrutacji otrzymuje zaproszenie na kolejne spotkanie lub podziękowanie za udział w rekrutacji

Drugie spotkanie

Online lub „na żywo”, rozmowa merytoryczna

Rozpoczęcie współpracy

Dla każdej osoby, która dołącza do zespołu RAControls, przygotowywany jest indywidualny program wdrożeniowy: zarówno w firmie, jak i na stanowisku pracy.

Program wdrożeniowy pozwala poznać współpracowników, wartości i kulturę organizacji, asortyment oraz najważniejsze procesy i procedury. Wszystko po to, aby nowy pracownik czuł się komfortowo i pewnie już od pierwszego dnia w RAControls.


Warto dodać, iż już od momentu rozpoczęcia współpracy, każdy pracownik może korzystać z dostępnych benefitów.

Rozwój

Rozwój pracowników jest podstawą rozwoju organizacji, dlatego RAControls ma na celu zapewnienie wszystkim członkom zespołu odpowiednich narzędzi i wsparcia w budowaniu i rozwijaniu swoich umiejętności.

Wszystkie podejmowane działania są odpowiedzią na realne potrzeby pracowników wyrażane w codziennych rozmowach, podczas spotkań zespołowych oraz w corocznym badaniu opinii i satysfakcji pracowników.

Dowiedz się więcej

Aktualne oferty pracy

Dlaczego warto z nami pracować

Informacje o firmie