KARIERA
Od rekrutacji do rozwoju w firmie
W RAControls przyjazna atmosfera, zgrany zespół oraz rozwój pracowników mają kluczowe znaczenie.
Zależy nam na udanej, długotrwałej współpracy, dlatego kluczowe są dla nas nie tylko kompetencje odpowiednie dla danego stanowiska, ale także otwartość, umiejętność dopasowania się do zespołu oraz kultury organizacyjnej.
Etapy rekrutacji
RAControls jest firmą ceniącą swoich pracowników, dlatego proces doboru każdego nowego członka zespołu jest odpowiednio przemyślany i dopasowany do charakterystyki stanowiska w oparciu o co najmniej trzy etapy:
Spotkanie wstępne
Najczęściej w formie online, rozmowa zapoznawcza
Informacja zwrotna
Każda osoba biorąca udział w rekrutacji otrzymuje zaproszenie na kolejne spotkanie lub podziękowanie za udział w rekrutacji
Drugie spotkanie
Online lub „na żywo”, rozmowa merytoryczna
Rozpoczęcie współpracy
Dla każdej osoby, która dołącza do zespołu RAControls, przygotowywany jest indywidualny program wdrożeniowy: zarówno w firmie, jak i na stanowisku pracy.
Program wdrożeniowy pozwala poznać współpracowników, wartości i kulturę organizacji, asortyment oraz najważniejsze procesy i procedury. Wszystko po to, aby nowy pracownik czuł się komfortowo i pewnie już od pierwszego dnia w RAControls.
Warto dodać, iż już od momentu rozpoczęcia współpracy, każdy pracownik może korzystać z dostępnych benefitów.
Rozwój
Rozwój pracowników jest podstawą rozwoju organizacji, dlatego RAControls ma na celu zapewnienie wszystkim członkom zespołu odpowiednich narzędzi i wsparcia w budowaniu i rozwijaniu swoich umiejętności.
Wszystkie podejmowane działania są odpowiedzią na realne potrzeby pracowników wyrażane w codziennych rozmowach, podczas spotkań zespołowych oraz w corocznym badaniu opinii i satysfakcji pracowników.